Ben jij iemand die het leuk vindt om dagelijks veel klanten te spreken? Pak jij graag diverse administratieve taken op waarbij je een belangrijke schakel bent in het verkoopproces? Spreek jij vloeiend Duits? Dan ben jij dé Commercieel Administratief Medewerker die wij zoeken!
Ter vervanging van het verlof van een collega zijn wij voor minimaal 6 maanden op zoek naar versterking voor ons ambitieuze Duitse Sales Team!
Administratief sterk, commerciële aanleg en stressbestendig. Zijn dit termen die jou perfect omschrijven? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Het Duitse sales-team bij Medisol bestaat momenteel uit 5 collega’s en hier ga jij onderdeel van uitmaken! Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten en diensten in de Duits sprekende landen. In jouw rol ondersteun je jouw collega’s met customer service taken en op administratief gebied. Denk hierbij aan het beantwoorden van vragen, zowel telefonisch als per mail of chat, het verwerken van (online) orders, het up-to-date houden van klantinformatie en het verzorgen van de aftersales.
Dagelijks ben jij bezig met het invoeren en administratief verwerken van (webshop-)orders in het systeem met alle overige benodigde administratieve en communicatieve handelingen. Verder houd jij je bezig met de customer service en het bewaken van tijdig onderhoud aan AED’s die keuring/ onderhoud nodig hebben.
Als Commercieel Administratief Medewerker voorzie jij de klanten (in overleg met de sales consultants) van deskundig advies op het gebied van onze levensreddende producten! Dit doe je met een persoonlijke én service gerichte aanpak. Ook heb je in jouw rol een nauwe samenwerking met collega’s van andere afdelingen, zoals inkoop, het magazijn, marketing en overige sales teams!
Wat bieden wij jou?
- Salaris tussen €2.400 en €3.200 bruto per maand op basis 40 uur, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
- 32 vakantiedagen per jaar op fulltime basis
- Modern pensioenplan bij a.s.r.
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit thuis te werken
- Een fijne werkomgeving in een positief en gedreven team van enthousiaste collega’s in Vlissingen
- De beste vrijdagmiddag borrels, geweldige bedrijfsfeestjes en een informele sfeer
- Een kans om vanuit jouw rol actief bij te dragen aan onze “Saving Lives”-missie; in 2030 heeft iedereen wereldwijd binnen 6 minuten een AED tot zijn beschikking!
What’s not to love?
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
- Je hebt ervaring als administratief medewerker, bij voorkeur op een verkoopafdeling
- Uitstekende beheersing van de Duitse taal, zowel schriftelijk als mondeling en goede beheersing van de Engelse taal
- Je bent administratief zeer sterk en je weet jezelf snel nieuwe systemen aan te leren.
- Enthousiasme, zelfstandigheid, stressbestendigheid en toewijding om onze sales verder uit te bouwen
- Goede communicatieve vaardigheden om onze bestaande klantrelaties te versterken. Daarnaast ben je ook zeer accuraat.
Herken je jezelf hierin? En heb je zin om je aan te sluiten bij ons dynamische team? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar [email protected]. Heb je nog vragen, bel dan gerust met onze HR Specialist Fleur via 06-53945426.