Sales Support Nordics

Ben jij op zoek naar een baan waarin jij jouw administratieve én commerciële talenten goed kan inzetten? Als Sales Support medewerker heb je veel contact met klanten en ondersteun je de Sales Consultants bij commercieel administratieve taken. Jij bent hét visitekaartje voor onze Scandinavische markt!

Spreek jij Noors, Zweeds of Deens? En ben jij op zoek naar een commercieel administratieve functie in een informele en internationale organisatie? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

Ons Scandinavische sales team bestaat momenteel uit 3 collega’s, welke native speakers zijn uit Zweden en Denemarken. Jij gaat deze Sales Consultants ondersteunen bij diverse voorkomende taken op commercieel administratief gebied.

Als Sales Support medewerker houd jij je bezig met het invoeren en administratief verwerken van (webshop-)orders in het systeem. Hierbij zorg je er uiteraard voor dat alle informatie compleet is. Ook bewaak jij de betalingstermijnen van de klanten en je belt deze waar nodig na.

Denk qua verdere werkzaamheden ook aan het opmaken van offertes, het verzorgen van de after sales en het up-to-date houden van de webshops. Customer service en relatiebeheer is ook onderdeel van jouw takenpakket. Het contact met de klanten gebeurt telefonisch, per email en via de chatfunctie van de webshops. Als Sales Support medewerker voorzie jij de klanten van deskundig advies over de producten. Uiteraard word jij hiervoor intern volledig opgeleid, zodat jij bezit over de juiste kennis!

Wat bieden wij jou?

  • Startsalaris tussen de €2.300,- en €2.900,- bruto per maand op basis van 40 uur per week
  • 32 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Een moderne pensioenregeling bij a.s.r.
  • Een fijne werkomgeving, met een informeel en internationaal team
  • Een afwisselende functie, met veel vrijheid om hier eigen invulling aan te geven
  • Een kans om vanuit jouw rol actief bij te dragen aan onze “Saving Lives”-missie; in 2030 heeft iedereen wereldwijd binnen 6 minuten een AED tot zijn beschikking!

What’s not to love?

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent voor 24 uur per week beschikbaar 
  • Je hebt MBO werk- en denkniveau
  • Je spreekt vloeiend Zweeds, Noors of Deens. Een combinatie van deze talen is een grote pré!
  • Je bent klantgericht en hebt een commerciële mindset
  • Je vindt het leuk om nauwkeurig bezig te zijn met (commerciële) administratie

Herken je jezelf hierin? En heb je zin om je aan te sluiten bij ons dynamische team? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar [email protected] ten name van Peter Kempen. Heb je nog vragen, bel dan gerust met onze HR Specialist Fleur via +316 53945426.

Bekijk onze laatste vacatures

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.